אורנה בוקי - הדרכת מחשבים
טיפים בכל מה שקשור למחשבים ועוד המון דברים אחרים



שירים באינטרנט מכל הזמנים

מסתבר שהעמוד הפופולארי ביותר אחרי כל נושאי המחשבים השונים הוא עמוד השירים מכל הזמנים. אני מעדכנת אותו מדי פעם ומוסיפה עוד קישורים ומצגות להנאתכם


מועדפים

אני ממליצה לכם להוסיף את האתר שלי לרשימת המועדפים שלכם כי אני כל הזמן מוסיפה דברים. אני ממליצה על ביקורים חוזרים להנאתכם ושימושכם


מדריך לקניית מחשב חדש

חושבים לקנות מחשב חדש אבל לא יודעים בדיוק מה לקנות? הכנסו לעמוד המדריך לקניית מחשב חדש. זה  בוודאי יעזור לכם. בהצלחה


שאלות בנושאי מחשבים

יש לכם שאלות בנוגע למחשבים או תוכנות? הנכם מוזמנים לכתוב לי שאלות בעמוד שאלות בנושאי מחשבים ואשתדל לענות כמיטב יכולתי וידיעתי. אין לשאול שאלות בנושאים טכניים כי אני לא טכנאית


פרסום האתר שלי

אודה לכם אם תפיצו את כתובת האתר שלי בקרב מכריכם. תודה מראש



כל הסקרים »


קישורים

בדיחות בנושאי מחשבים


 

זהו תמליל שיחה בין איש תמיכה שלWORD לבין לקוח שיש לו, איך לומר, תקלה קטנה. רק נגלה לכם דבר אחד, איש התמיכה תובע עכשיו אתWORD על פיטוריו מהעבודה.....

איש תמיכה : "שלום, אפשר לעזור לך?"

לקוח :         " כן טוב, יש לי בעיה עםWORD במחשב".

איש תמיכה : "איזו בעיה?"

לקוח :         "טוב, אני הדפסתי במחשב ופתאום כל המילים ברחו"

איש תמיכה : "ברחו?"

לקוח :         "נעלמו"

איש תמיכה : "אז איך המסך שלך נראה עכשיו?"

לקוח :         "כלום"

איש תמיכה : "כלום?"

לקוח :         "הוא ריק. הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"

איש תמיכה : "האם אתה עדיין ב -WORD או שכבר יצאת משם?"

לקוח :         "איך אני יודע?"

איש תמיכה : "האם אתה יכול להזיז את הסמן שלך ע"ג המסך?"

לקוח :         "אין שום סמן, אמרתי לך, הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"

איש תמיכה : "האם למוניטור שלך יש מד כוח?"

לקוח :         "מה זה מוניטור?"

איש תמיכה : "זה המסך שנראה כמו טלוויזיה, האם יש לו אור קטן שמראה שהוא פועל?"

לקוח :         "אני לא יודע"

איש תמיכה : "טוב, אם כך תסתכל בגב המוניטור ותראה לאן מוביל חוט החשמל שמחובר אליו. האם אתה רואה אותו?"

לקוח :         "כן, אני חושב שכן"

איש תמיכה : "מצויין, תעקוב אחר החוט ותגיד לי אם הוא מחובר אל הקיר"

לקוח :         "כן, הוא מחובר"

איש תמיכה : "כשהסתכלת בגב המוניטור, האם ראית שני כבלים מחוברים אליו?"

לקוח :         "לא"

איש תמיכה : "טוב, אז יש שניים. אני צריך שתסתכל לשם שוב ותמצא את הכבל השני"

לקוח :         "או. קיי. מצאתי"

איש תמיכה : "עכשיו תעקוב אחריו ותראה אם הוא מחובר היטב לגב המחשב שלך"

לקוח :         "אני לא יכול להגיע אליו"

איש תמיכה : "אהה...אתה אולי יכול לראות."

לקוח :         "לא"

איש תמיכה : "גם אם אתה מניח את ברכך על משהו ומתכופף?"

לקוח :         "או, זה לא בגלל שאין לי זווית נכונה זה בגלל שחשוך"

איש תמיכה : "חשוך?"

לקוח :         "כן, האור במשרד כבוי והאור היחידי שיש בא מהחלון"

איש תמיכה : "אז לך בבקשה ותדליק את האור במשרד"

לקוח :         "אני לא יכול"

איש תמיכה : "לא? למה?"

לקוח :         "משום שיש הפסקת חשמל"

איש תמיכה : "הפס...הפסקת חשמל? אהה, אוקיי, עכשיו אנחנו מבינים. האם עדיין נמצאים ברשותך הקופסאות וספרי ההדרכה שקיבלת כאשר קנית את המחשב?"

לקוח :         "כן, אני שומר אותם בארון"

איש תמיכה : "יופי!, אז לך תביא אותם, תנתק את המערכת שלך, תארוז בקופסאות בדיוק כפי שקיבלת אותה, אחר כך תיקח את הקופסאות ותחזיר לחנות ממנה קנית את המחשב"

לקוח :         "באמת? זה כל כך חמור?"

איש תמיכה : "כן, אני חושש שכן"

לקוח :         "אם כך, בסדר, מה אני אומר להם?"

איש תמיכה : "תגיד להם שאתה יותר מידי מטומטם מכדי שיהיה לך מחשב"

 

***********************

 

סיפורים אמיתיים שנלקחו מחברות תמיכה טכנית של מחשבים ואינטרנט

 

תומך: איזה מחשב יש לך?
 
לקוח: לבן...

-----------------------------------------------

לקוח: היי, אני לא מצליח להוציא את הדיסקט החוצה

תומך: ניסית ללחוץ על הכפתור שעל הכונן?

לקוח: כן, בטח, זה תקוע.

תומך: זה לא נשמע טוב, אני רושם למישהו להגיע אליך...

לקוח: לא... חכה רגע... עוד לא הכנסתי אותו... הוא על השולחן שלי...

-----------------------------------------------

תומך: תלחץ בבקשה על אייקון 'המחשב שלי' בצד שמאל של המסך.

לקוח: שמאל שלי או שלך?

-----------------------------------------------

תומך: שלום, במה אפשר לעזור לך?

לקוח: שלום, אני לא מצליח להדפיס.

תומך: אוקיי, תלחץ בבקשה על ' START '...

לקוח: תשמע חבוב - אל תתחיל איתי עם שפה טכנית - אני לא ביל גייטס!!!

-----------------------------------------------

שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה 'לא מוצא את המדפסת'. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מ וצא אותה...

-----------------------------------------------

לקוח: יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום.

תומך: יש לך מדפסת צבעונית?

לקוח: אהההה.............תודה.

-----------------------------------------------

תומך: ומה יש לך עכשיו על המסך?

לקוח: דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר.

-----------------------------------------------

תומך: תלחץ בבקשה על אף-שמונה

לקוח: לא עובד

תומך: בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?

לקוח: לחצתי על אף , שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה...

-----------------------------------------------

תומך: אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?

לקוח: כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה.

תומך: אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?

לקוח: כן - 5 כוכביות.

-----------------------------------------------

תומך: באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?

לקוח: נטסקייפ

תומך: זה לא תוכנת אנטי וירוס...

לקוח: סליחה... התכוונתי אינטרנט אקספלורר.

-----------------------------------------------

יש לי בעיה עם המחשב: חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!

-----------------------------------------------

תומך: תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?

לקוח: ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח עד שתוכלו לעזור לי?

תומך: אה..? סליחה, אני לא מבין... מה הבעיה?

לקוח: עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף ?

-----------------------------------------------

 

תומך: במה אפשר לעזור לך?

לקוח: אני כותב את האימייל הראשון שלי

תומך: אוקיי, ומה הבעיה?

לקוח: בכתובת מופיעה האות a . את זה אני יודע לכתוב - אבל איך אני מקיף אותה בעיגול???

 

טעות ב-E-MAIL

 

איש אחד עזב את רחובותיה המושלגים של שיקגו כדי להנות מחופשה בפלורידה שטופת השמש. אשתו, שהייתה בנסיעת עסקים, תכננה להצטרף אליו ולפגוש אותו במיאמי, ביום למחרת. האיש הגיע למלון לאחר שבילה כל היום בחוף, תחת עצי קוקוס ושתיית קוקטילים טרופיים...

הוא החליט לשלוח E-MAIL לאשתו, כדי להקדים  ולספר לה את נפלאות המקום. הוא לא מצא את כתובת ה- E-MAIL שרשם בפתק, לכן סמך על זכרונו ושלח:
agoren@freenetland.net בתקווה שזה נכון. מקסימום, אמר לעצמו, זה ממילא לא כל כך חשוב.

אבל רצה הגורל והכתובת לא הייתה נכונה. הוא טעה באות אחת וההודעה הגיעה לתיבת ה- E-MAIL של אשת כומר פרוטסטנטי שנפטר יום קודם. בלילה, אשתו של הכומר פתחה את הדואר האלקטרוני כדי לראות את הודעות הניחומים ששלחו לה. כאשר ראתה את ההודעה נתנה צעקה, ניסתה לקום אבל התמוטטה ומתה מהתקף לב. קרובי משפחה ששמעו את הצעקה רצו לחדר, ולאחר שראו את האישה המתה קראו את ההודעה:

"אשתי היקרה, הרגע הגעתי. הנסיעה היתה ארוכה, אבל היה שווה.
הכל מאד יפה! העצים, הגנים, המסיבות. למרות שאני נמצא פה רק כמה שעות, אני מרגיש כבר כמו בבית. עכשיו אני הולך לנוח קצת. רק רציתי להגיד לך שכבר דיברתי עם האנשים פה וכולם מצפים לבואך מחר. אני בטוח שהמקום ימצא חן בעיניך.

 

בעלך האוהב אותך לנצח.

 

נ.ב.

תכיני את עצמך, חם פה גיהנום!"

 




2006-02-28 19:34:31, דלית

ענק!!!!

2006-03-25 21:23:54, אלעד

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק

2006-09-12 12:15:47, יואב

אדיר

2009-11-03 05:43:32, יורם

אני מכיר אבל חחחחחזזזזזקקקקק

השאירו את תגובתכם

שם
 
אורנה בוקי - הדרכת מחשבים